allaroundphotosbydufva

DEL 2 AV SOMMAR I SEPIA-TON/BRÖLLOPSGÄSTER

Kategori: Allmänt

Här kommer lite flera bilder jag tog 2010 på ett sommarbröllop i grannlandet Finland. Brudparet hade valt dag med omsorg; det var årets varmaste dag OCH med högst luftfuktighet! Jag tror till och med att kameran fick fuktskador ...
De stiliga pojkarna tittar på den näpna brudtärnan. Jag tror inte de behövde vara oroliga att hon ville låna deras spel, hon hade fullt upp med alla småstenarna som fanns på gårdsplan, som framgår av bilderna lite längre ner.
Vilken lady!
Och som en sann lady så gör man precis som man vill, fast man har finaste klänningen på sig.
Lite suddig men fin bild ändå tycker jag.  (Eller är den alltför suddig??)
Åh, mera stenar!
Strumpan måste rättas till, även för en liten tärna.
Härligt med dagens tjejer som verkligen vill bli fotograferade! Jag blir så glad över att de ställer upp och poserar, till skillnad från de lite äldre som jag känner som skriker som besatta grisar så fort kameran kommer fram ... (gäller även mig, jag skriker högst av alla: INGEN riktig fotograf vill bli fotograferad!!!!) Suck suck så trist ....
Här vände hon sig om precis när jag tryckte av. Hon trodde jag var färdig förstås. Jag tycker den blev cool! Även om nästippen blev lite avhuggen. (Den är alltså inte fel-beskuren)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: