allaroundphotosbydufva

SUGEN PÅ LITE SOMMAR OCH SOL?

Kategori: Allmänt

Ja, vem är inte det?!
Till och med min 4-åriga dotter säger; nu längtar jag till sommaren, mamma!
Kan ju vara för att jag har tjatat och tjatat och hon upprepar det som en liten papegoja, men ändå ...
Dessa foton tog jag förrförra sommaren i våran lilla radhusplätt. Som vanligt tog jag fram kameran när solen kommit tillräckligt lågt ner för att ge snyggt ljus. Att fota blommor mitt på dan, inte alls lika fint resultat!
Släpljus kan vara fint, eller hur!
Bedårande aklejor!
Ingen efterbehandling här inte ... naturen sköter det själv så att säga.
När man fotar i så direkt solljus som det blir på kvällningen, då kan det uppstå mörk fin bakgrund alldeles av sig själv.
Snyggt i kontrast till det rosa.
Goder natter Sverige!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: