allaroundphotosbydufva

SÖNDAGSÖPPET PÅ BLOGGEN

Kategori: Allmänt

Här har man (läs jag) startat en ny blogg bara för 1 vecka sedan och redan så lever den i misär!
Till mitt försvar så måste jag säga att jag har lite annat i skallen just nu, så energin räcker inte till till allt jag vill göra.
Livet stretar åt olika håll och det är svårt att välja och veta om man väljer det rätta (välj Cloetta!)
Nåväl - denna bild är en snapshot i en serie av många bilder tagna vid samma tillfälle. Barnens lekstuga var färdigmålad och inredd och det sprang runt runt i all sin iver. Eftermiddagsljuset strålar fint in genom det lilla fönstret och träffar pojken ansikte som på beställning. Klick!
Bilden kom på finalplats i Metro Photo Challenge (Sverige) 2010!
Totalt var det 90 bilder till final, 30 stycken i varje kategori. Denna kategori var "favoritplats".
Bilden kallar jag för "Den lilla världen".
Antal bilder som tävlade var över 18.000 st! Känns ok att jag inte gick vidare liksom ...
Ha en underbar vecka, gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: