allaroundphotosbydufva

SOMMAREN I SEPIA-TON

Kategori: Allmänt

Min kamera (Olympus pen 1) har inbyggt konstfilter, bl a sepiaton. Jag tycker den är jättevacker! Det har blivit en hel del bra bilder, både porträtt och naturbilder. Här kommer en liten kavalkad!
Sommarlek med farmor på landet - härligt! Eftersom jag inte använder photoshop så har jag inte klonat bort bilen som kör i bakgrunden. OM jag hade gjort det så hade bilden andats lite mer "gammaldags", eller hur!
En liten näpen brudtärna rättar till sin strumpa. Jag tycker att man får känslan av 40-talets Bronx och den lilla flickan sitter på trappan, redo att gå till sin balettlektion.
Sigtuna i sensommarglans.
En varm dag i Borlänge-trakten. Hästen betar fridfullt och för fullt.
Ett gäng baggar betar i Stäketskogen.
En vacker gammal grind med mossa på. Framgår kanske inte riktigt när det inte är en färgbild dock ...
Stäketfår.
En ganska mörk bild men jag tycker den är häftig ändå! Draken syns högst upp på bilden. Och svärfars ljusa kalufs syns snyggt i motljuset.
Vackra Dalarna! Lite kul med sepia istället för faluröda hus i parti och minut, eller hur!
Kommentera gärna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: